Klik juga laman http://www.myhelth.bravehost.com

Testimoni pengamal Myhelth

Monday, December 15, 2008

Lihat Myhelth Manggis satu PELUANG!

For English Official website please click HERE!



Myhelth manggis merupakan satu produk terbaru dalam kelasnya!

Terdapat produk berasaskan manggis dipasaran terkini seperti Xango dan Vemma namun kehadiran Myhelth merupakan satu pilihan seterusnya.

Manggis atau mangosteen adalah diantara makanan dikategorikan sebagai Super Food atau Functional Food kerana khasiatnya tinggi dan ini telah diakui oleh doktor dan pengamal perubatan seluruh dunia.


Banyak kelebihan produk Myhelth sebagai tambahan kepada produk-produk sedia ada di pasaran. Pasaran yang kini berjumlah berbillion ringgit memberi peluang kepada Myhelth untuk bersaing dipasaran.

Antara lain kelebihan Myhelth ialah :




Penghasilan puri manggis adalah dari keseluruhan komponen buah manggis, isi dan kulitnya. Diproses secara saintifik dan mengekalkan khasiatnya untuk kegunaan manusia.

a) Kandungan 80% puri atau pati manggis
Myhelth mempunyai kelebihan puri manggis yang mana manggis adalah komponen yang paling bekhasiat dalam adunan produk berasaskan manggis.

b) Mengandungi GM-1, xanthones yang merupakan komponen penting dalam pati atau puri manggis. Xanthones adalah komponen dan antioksidan paling penting dalam manggis.

c) Harga yang berpatutan
Harga RM55 sebotol untuk 300ml adalah sangat berpatutan berbanding dengan harga produk-produk lain sehingga melebih RM100 untuk sebotol.

d) Mudah didapati di Malaysia dan Asia
Produk Myhelth telah membina jaringan pengedaran produk melalui ajen-ajen dan pengedar-pengedar di seluruh Asia dan Malaysia. Edaran secara MLM atau Network marketing adalah untuk tujuan mensasarkan terus kepada pengguna akhir.


BAGAIMAN ANDA MELIHAT MYHELTH

SEBAGAI SATU PELUANG?

Myhelth telah menyediakan satu pelan pemasaran MLM yang menguntungkan kedua-dua pihak iaitu pengedar dan pihak pembekal.

Dengan Pelan ini, usahawan hanya mengeluarkan modal serendah RM260 atau RM980 untuk memulakan perniagaan. Yang lebih penting dan utama ialah Pratikal dan jaminan! PERCAYALAH!

Bagaimana pendapatan anda?


a) Apabila ada jualan atau perkenalkan kepada 2 rakan dan teman yang pertama, ANDA memperolehi RM40 / RM160 sebagai komisyen

b) Apabila anda perkenalkan lagi kepada pelanggan atau jaringan anda seterusnya, ANDA memperolehi RM80 / RM320 untuk setiap orang yang anda perkenalkan seterusnya.

c) Apabila downline anda perkenalkan kepada orang lain anda akan dapat komisyen daripada aktivitinya. ANDA dapat lagi RM40/RM160. Ini berlaku berterusan (infiniti)

d) Banyak lagi...di atas adalah secara asasnya sahaja!

Dalam kumpulan kami di Sarawak, 5 orang sahaja diperlukan untuk ke satu tahap memperolehi RM80,000 hingga melebihi RM150,000 sebulan!

Modal sekali, dapat produk bermutu dan Pelan terhebat dan berpeluang menjadi Jutawan.

Sial isi borang dibawah ini untuk menerima maklumat percuma berkenaan pelan MYHELTH! Isi borang pra daftar percuma!

1 comment:

  1. The other day, while I was at work, my sister stole my
    apple ipad and tested to see if it can survive a 40 foot drop,
    just so she can be a youtube sensation. My iPad is now destroyed and
    she has 83 views. I know this is completely off topic but I had to share it with someone!
    Feel free to visit my website : Exhaust fan

    ReplyDelete

borang pra daftar (PERCUMA)

E-mail Address: *
Nama penuh *
Alamat surat menyurat *
No HP *
Adakah ingin membina jaringan di Sabah dan Sarawak?
Bila boleh menghubungi andaBila-bila masa
Masa kerja 8.00pg - 5.00ptg
Selepas kerja 6.00pm hingga 10.00pm

* RequiredCreate Email Forms